RSS Feed
News
Apr
7

Από 7/4/2014 , η εταιρία μας δημιούργησε και έχει ενεργοποιήσει μία αυτόματη υπηρεσία τηλεφωνικής ενημέρωσης πελατών για περιπτώσεις ατυχήματος αυτοκινήτων ή νοσηλείας σε νοσοκομεία.

Η υπηρεσία αυτή παρέχεται τις ώρες και μέρες που το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι κλειστό και δίνει τις πρώτες οδηγίες για το τί πρέπει να κάνει και που να τηλεφωνήσει , κάποιος ο οποίος έχει εμπλακεί σε τροχαίο ή έχει εισαχθεί εκτάκτως σε νοσοκομείο από ασθένεια ή ατύχημα.

Η υπηρεσία καλύπτει αρκετές εταιρίες μέχρι στιγμής και θα εμπλουτιστεί και με περισσότερες στο μέλλον.

Προσπαθώντας , πάντα να σας παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες 24 ώρες το 24 ώρο συνεχίζουμε , ακούγοντας τις προτάσεις σας και τα σχόλιά σας.


Read more »



Jan
28

Αγαπητοί πελάτες ,

ΑΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ και ΟΧΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΥΓΕΙΑΣ!

Από 1/1/2014 , η τράπεζα της Ελλάδος , εποπτική αρχή της ασφαλιστική μας αγοράς , πήρε διάφορα μέτρα προκειμένου να βάλει κανόνες και διαδικασίες λειτουργίας σε θέματα της ασφαλιστική αγοράς τα οποία για πολλά χρόνια ήταν άλυτα ή δημιουργούσαν παρερμηνίες.(αρθρο 8 παρ.2 πράξης 30/30.09.2013 )

Μεταξύ των θεμάτων που προσπάθισε να ρυθμίσει , λαμβάνοντας αυτά τα μέτρα , είναι και η διαδικασία είσπραξης των συμβολαίων.

Σύμφωνα λοιπόν με την νέα οδηγία , οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν θα μπορούν να μας στέλνουν τα συμβόλαια στα γραφεία μας , όπως συνήθως γινόταν και εν συνεχεία να σας ειδοποιούμε εμείς για την είσπραξή τους, μιας και θα πρέπει να προπληρώνεται η κάλυψη.

Αυτό σημαίνει οτι η ασφαλιστική εταιρία θα σας αποστέλλει ειδοποίηση πληρωμής, πρίν την λήξη της ασφαλιστικής σας περιόδου και αφού καταθέσετε τα χρήματα μέσω των διάφορων τρόπων που θα προσφέρει η κάθε εταιρία (τράπεζα, ταχυδρομείο,πιστωτική κ.α.) θα σας αποστέλλεται το συμβόλαιό σας.

Η εταιρία μας θα συνεχίσει να σας ενημερώνει μέσω email για τις ανανεώσεις των συμβολαίων σας και θα είναι δίπλα σας, σε περίπτωση που χρειαστεί να επιλύσουμε το οποιοδήποτε πρόβλημα , μπορεί αυτή η διαδικασία να δημιουργήσει.

Είναι πολύ σημαντικό, μέσω του Ecity να ενημερώσετε τα στοιχεία της καρτέλλας σας με την νέα διεύθυνση αλληλογραφίας όταν αυτή αλλάξει, καθώς επίσης και με το νέο σας email .

 

Πιστεύουμε οτι η εταιρία μας και μέσω του Ecity έχει προετοιμαστεί , έτσι ώστε να έχετε μια πλήρη και σωστή παρακολούθηση όλων των συμβολαίων σας, ανεξαρτήτως ασφαλιστικης εταιρίας , έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε πλήρη έλεγχο και σύγχρονη διαχείριση .

Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι ασφάλισης της εταιρίας μας, παραμένουν στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική διευκρίνηση.


Read more »



Jan
2
Νέα μοναδική συνεργασία!
Posted by Yannis Mamalis on 02 January 2014 09:35 AM

Καλη χρονιά σε όλους , με υγεία και δύναμη.

Η νέα χρονιά της εταιρίας μας, μετά από ένα επιτυχημένο 2013 , παρά τις γενικές αντιξοότητες που αντιμετωπίσαμε ως χώρα και ως κλάδος, ξεκινάει με μία μοναδική συνεργασία .

Φέρνουμε στην Ελλάδα  μία από τις ισχυρότερες, ασφαλιστικές δυνάμεις της παγκόσμιας αγοράς.

Και δεν μένουμε μόνο εκεί ...... Πολλές ευχάριστες εκπλήξεις περιμένουν όλους εσάς, τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρίας μας.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα......

 


Read more »



Dec
22
Interglobal βελτιώσεις 2014 (#2)
Posted by Yannis Mamalis on 22 December 2013 09:18 AM

Για όλους τους πελάτες της Interglobal στην επόμενη ετήσια ανανέωσή τους που θα πραγματοποιηθεί το 2014 η εταιρία θα εφαρμόσει τις ακόλουθες βελιτώσεις.

  • Πλήρης κάλυψη του καρκίνου σε όλα τα πλάνα ασφάλισης
  • Οδοντιατρικός έλεγχος και καθαρισμός δοντιών στα πλάνα Comprehenshive & Elite
  • Οφθαλμολογικός έλεγχος στο πρόγραμμα Elite.
  • Αύξηση της κάλυψης εμβολίων και Check up έως 800 ευρώ.

"Είμαι 4 χρόνια  ασφαλισμένος στην Interglobal και κάθε χρόνο έχω καλύτερο συμβόλαιο! Και οι αποζημιώσεις στην ώρα τους!"

(πελάτης της εταιρίας μας)

Read more »



Nov
21
Interglobal βελτιώσεις 2014
Posted by Yannis Mamalis on 21 November 2013 11:46 AM

Για όλους τους πελάτες της Interglobal στην επόμενη ετήσια ανανέωσή τους που θα πραγματοποιηθεί το 2014 η εταιρία θα βελτιώσει τα ανώτερα όρια του συμβολαίου τους , όπως περιγράφεται πιό κάτω.

Με αυτόν τον τρόπο είμαστε σίγουροι ότι τα συμβόλαιά σας , παρακαλουθούν τις εξελίξεις τη ιατρικής και παραμένουν πάντα δίπλα σας έτοιμα να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε δύσκολη ιατρική σας κατάσταση .

(συνεχίζεται........)

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από  πιστοποιημένο σύμβουλο ασφαλίσεων της εταιρίας μας.
2014 interglobal improvements

 

 


Read more »



Oct
23
Μπορεί το καλό να γίνει καλύτερο;
Posted by Yannis Mamalis on 23 October 2013 10:39 AM

Η απάντηση είναι ΝΑΙ και αφορά όλους τους πελάτες της Interglobal. 

Σε λίγες μέρες σημαντικές ανακοινώσεις....


Read more »